Developing an Instrument to Assess Pedagogical ContentKnowledge for Evolution Beatriz Becerra, Paola Núñez, Claudia Vergara, David Santibáñez, Dirk Krüger, Hernán Cofré Inquiry-Based Activities for Teaching about Natural Selection: Dog Evolution & the Secret Ingredient of an Amazing Experiment Paola Núñez, Pablo Castillo, Claudia Hinojosa, Carolina Parraguez, Hernán Cofré Describing changes in student thinking about evolution in response to instruction: the case of a group of Chilean ninth-grade students Carolina Parraguez, Paola Núñez, Dirk Krüger & Hernán Cofré The effect of teaching the nature of science on students’ acceptance and understanding of evolution: myth or reality? Hernán L. Cofré, David P. Santibáñez, Juan P. Jiménez, Angel Spotorno, Francisca Carmona, Kasandra Navarrete & Claudia A. Vergara Efecto (¿o no?) de la inclusión de naturaleza de la ciencia en una secuencia para el aprendizaje y la aceptación de la teoría de la evolución Lilian Moreno, Katherine Zuñiga, Hernán Cofré, Cristian Merino Una actividad para enseñar selección natural incluyendo la historia de la ciencia: el legado de Dobzhansky llega a la sala de clases Hernán Cofré Mardones, Paola Núñez Nieto, Beatriz Becerra Olguín, Lorena Barraza Una primera aproximación a la comprensión que tienen estudiantes universitarios en Chile de la Teoría de la Evolución Hernán L. Cofré, Claudia A. Vergara, David P. Santibáñez, Juan P. Jiméneza Chilean Pre-service and In-service Teachers and Undergraduate Students’ Understandings of Evolutionary Theory Hernán Cofré, Juan Jiménez, David Santibáñez & Claudia Vergara